Sunday 23 July 2017

Pandurske Forex


MF DNES: Rozkryt korupce pi armdnch zakzkch v ohroen, odchz klov vyetovatel sobota 4.2.2017 18:42:53 PRAHA (MEDIAFAX) - Dva hlavn vyetovac tmy - na nkup obrnnc Pandur a voz Tatra - toti opoutj klov detektivov. Po Frantiku Zahlkovi, mozku pandursk skupiny, chce skonit i Petr Krmer. Vedl ostravskou protikorupn policii a tatrovsk tm. Informuje o tom tvrten Mlad fronta Dnes. V obou ppadech se vyetovn tk i nkterch politik. V policii se mluv o clen likvidaci nepohodlnch detektiv. Do problm se dostal i f protimafinskho tvaru Robert lachta, kter provovn tatrovek rozjel a m v ​​tmech sv lidi. O podivnm anonymnm udnm. Jsou to toky, kter maj m i cel tvar zdiskreditovat. Vymlej je tampa, jim lapeme na paty, ekl lachta a nevylouil spojitost s armdnmi zakzkami. Anonymn udn pilo do rukou pmo vrchnho sttnho zstupce v Praze Vlastimila Rampuly, jeho obviuj detektivov ze zdrovn kauz. Para popr. Petr Bartk, bartakmediafax. cz Vydno: Z. 21, 2011, 11:22 odp. Zdroj: tn. cz Mediafax Souvisejc tmataSirena za semafor Re: Sirena za semafor 28.10.2011. U 10:59 - antes de 1926 dana i 7h pogledaj bar pcb od tog originalnog drajvera, da li deluje da je imao neki buck up. Dcdc ili nesto slicno. Brodskeh ima kakvih god hoces, najcesce brodske su sa celicnom plocom i solenoidom (obicna celicna ploca sa quotbudzomquot u sredini koja zatvara kolo za solenoid, kada dovedes struju solenoid privuce sredinu celicne ploce koja onda prekine kolo za solenoid pa se vrati u prvobitni polozaj i uspostavi Kolo pa solenóide opet povuce. Ta vibracija celicne ploce onda ide u hornu koja to usmer i i pojaca), te sa celicnom plocom su one duboke prodorne sto se cuju preko kilometar na vodi, mada ih ima i sa kristalom, to su one pistave sto zavijaju Mada sam te vidjao uglavnom na camcima posto sisaju dosta manje struje od onih dubokih sa plocom. Za tu tvoju, ako pretpostavimo da ti je FET otvoren quotpotpunoquot (mozda ne bi bilo zgoreg da pustis semi ovde sta si i kako povezao sa imenima komponenti - ja znam da sam ja cesto imao problema sa otvaranjem feta) nemas mnogo razlicitih opcija osim - promenis Frekvenciju - povecas napon koliko sam svatio imas mcu, promeni mu frekvenciju na izlazu dok sa tim kolom i tim naponon ne dobijes najglasniji zvuk (nadjes rezonantnu frekvenciju horne). Onda na toj frekvenciji polako povecavas napon koji ide na hornu dkle ili ne dobijes jacinu zvuka koja ti radi posao ili dok ne vidis do je piezo poceo da se greje. Ako hoces brodsku sirenu - kupi brodsku sirenu: D 29.10.2011. Você 19:19 - antes de 1924 dana eu 23h gledam figura6 na tvom datasheet-u i da budem iskren nisam siguran da umem da ga procitam. Jeste da ako ispratimo liniju na kojoj stoji Vgs5.0 i pogledamo da za Vds 12V (koliko zivadin kaze da tuce u hornu) ona je na 2-3A (Y osa je logaritamska pa ne mogu bas da ocenim gde je Id tu) ali you Zaglavlju grafikona kaze: DURAÇÃO DO PULSO 80s CICLO DE SERVIÇO 0,5 MAX À znaci da ce da pusti tih 2-3A max 80 mikrosekundi i da onda mora da ide pauza do min 16 milizekundi, dakle daleko od 50 dc na 1kHz. E triste, vrlo moguce da ja nisam shvatio grafik kako treba i da ce na i na 50 dc na 1kHz da pusta tih 3A. Taj fet ima prevelik Rds i na 10V za koliko je deklarisan a kamoli za 5V tako da ili neka doda ispred neki bjt da ga lepo vozi sa 12V ili neka uzme neki normalan fet za 60din i zavrsi posao: DSirena za semafor Re: Sirena za semafor 28.10.2011. U 10:59 - antes de 1927 dana eu 14h pogledaj bar pcb od tog originalnog drajvera, da li deluje da je imao neki buck up. Dcdc ili nesto slicno. Brodskeh ima kakvih god hoces, najcesce brodske su sa celicnom plocom i solenoidom (obicna celicna ploca sa quotbudzomquot u sredini koja zatvara kolo za solenoid, kada dovedes struju solenoid privuce sredinu celicne ploce koja onda prekine kolo za solenoid pa se vrati u prvobitni polozaj i uspostavi Kolo pa solenóide opet povuce. Ta vibracija celicne ploce onda ide u hornu koja to usmer i i pojaca), te sa celicnom plocom su one duboke prodorne sto se cuju preko kilometar na vodi, mada ih ima i sa kristalom, to su one pistave sto zavijaju Mada sam te vidjao uglavnom na camcima posto sisaju dosta manje struje od onih dubokih sa plocom. Za tu tvoju, ako pretpostavimo da ti je FET otvoren quotpotpunoquot (mozda ne bi bilo zgoreg da pustis semi ovde sta si i kako povezao sa imenima komponenti - ja znam da sam ja cesto imao problema sa otvaranjem feta) nemas mnogo razlicitih opcija osim - promenis Frekvenciju - povecas napon koliko sam svatio imas mcu, promeni mu frekvenciju na izlazu dok sa tim kolom i tim naponon ne dobijes najglasniji zvuk (nadjes rezonantnu frekvenciju horne). Onda na toj frekvenciji polako povecavas napon koji ide na hornu dkle ili ne dobijes jacinu zvuka koja ti radi posao ili dok ne vidis do je piezo poceo da se greje. Ako hoces brodsku sirenu - kupi brodsku sirenu: D 29.10.2011. Você 19:19 - antes de 1926 dana i 5h gledam figura6 na tvom datasheet-u i da budem iskren nisam siguran da umem da ga procitam. Jeste da ako ispratimo liniju na kojoj stoji Vgs5.0 i pogledamo da za Vds 12V (koliko zivadin kaze da tuce u hornu) ona je na 2-3A (Y osa je logaritamska pa ne mogu bas da ocenim gde je Id tu) ali you Zaglavlju grafikona kaze: DURAÇÃO DO PULSO 80s CICLO DE SERVIÇO 0,5 MAX À znaci da ce da pusti tih 2-3A max 80 mikrosekundi i da onda mora da ide pauza do min 16 milizekundi, dakle daleko od 50 dc na 1kHz. E triste, vrlo moguce da ja nisam shvatio grafik kako treba i da ce na i na 50 dc na 1kHz da pusta tih 3A. Taj fet ima prevelik Rds i na 10V za koliko je deklarisan a kamoli za 5V tako da ili neka doda ispred neki bjt da ga lepo vozi sa 12V ili neka uzme neki normalan fet za 60din i zavrsi posao: DBrza vonja i sudija za prekraje - iskustva Cunami. Moje danasnje iskustvo Vozio sam u koloni od 3 vozila kroz naseljeno mjesto. Ja sam bio treci. Ogranicenje 60 kmh. Naletimo na patrolu sa radarom. Prva dva vozila propustaju, a mene zaustavljaju. Navodno sam vozio 73 kmh. Uzmu mi dokumente i pokazu mi radar. Na radaru samo ispisana brzina. Na displeju digitalnog fotoaparata iznad nema nista. Pitam: quotGdje je fotografija mog autaquot - Odgovor: quotNema. quot Pitam: quotZasto ste propustili dva auta ispred menequot - Odgovor: quotOni nisu prekoracili dozvoljenu brzinu. quot Nisam htio da potpisem zapisnik. Postoje li sanse da me sudija oslobodi ili da platim kaznu i cutim Moe da se izvue Na osnovu l.13 Pravilnika o meteorolokim uslovima za doplerove radare fotografija mora biti sainjena ukoliko ureaj za merenje brzine poseduje tu mogunost (na osnovu estag lana) na kojoj su Vencimento: 1) datumu, asu i minutu merenja 2) izmerenoj brzini 3) delu vozila sa registarskom tablicom. S obzirom da nisu ni napravili fotografi, nemaju nikakvih dokaza na osnovu kojih bi se zakljuilo da si se zaista kretao tom brzinom, odnosno da je ta brzina od 73kmh tvoja Odlino je to nisi potpisao zapisnik, kod sudije se slobodno pozovi na lan 13, i Nema problema Javi kako je bilo Re: Brza vonja i sudija za prekraje - iskustva 30.06.2007. U 13:57 - pre 3508 dana I 11h Necu da pametujem ali zar u vecini slucajeva vi (i ja) ne napravite quotSRANJEquot oni vas (i mene) quotNAVATAJUquot i onda (i ja) quotKUKATEquot. Ili vi (i ja) niste napravili quotSRANJEquot Mene su jednom navatali 28km na onom desnom skretanju od usca ka Zemunu, kaze pandur: quotda ja pisem, nemaju sudije sta da radequot. Ja njemu: quotma imaju oni dosta posla, da ih ne zamaramoquot. On ce: quotdobro, ajde pisacu ti za pojasquot i tako mu platim 1k na licu mesta za nevezani pojas. I sta sad, treba da nadjem svedoke da potrrda da mi je pojas bio vezan :) (uma biografia jesteira). Lol OD NAS NE ZAVISI. Bojan Basic. Meteoroloki uslovi (kakvo e sutra biti vreme i sl.) Nemaju ba toliko veze s merenjem brzine da bi se o njima sastavljao poseban pravilnik. Dokument koji navodi zove se Pravilnik o metrolokim uslovima za Doplerove radare (metrologija nauka o merama i tegovima). Nita lino, ali ako se kod sudije pozove na klimu balkanskog podneblja nee ba ozbiljno delovati, pa je bolje da zna taan naziv. Postoji quotPravilnik o metroloskim uslovima koriscenja za Doplerove radarequot iz 80-tih. Trenutno uredjaji kojima se meri brzina vozila na putu su na drugom principu, tj koriste svetlosne zrake spektra nevidljivog za ljudsko oko, uma uredjaji kojima se tada merila brzina (kada je donet ovaj pravilnik) su bili na principu Doplerovog efekta. Medjutim nema novog pravilnika tako da ovaj jos vazi. Cunami Samo ze pozovi na ovaj gore pravilnik, mada si trebao u napomeni u zapisniku da napises da ti nisu pokazali sliku. Quando as coisas parecem ruins, eu só lembro que eu tenho um pau muito grande e as coisas parecem muito melhores. Re: Brza vonja i sudija za prekraje - iskustva 01.07.2007. U 08:02 - pre 3507 dana i 17h Ja se secam vremena (mator sam pa zato) kada je po zakonu mesto gde se meri brzina radarom moralo da se oznaci tablom na kojoj pise quotRADARSKA KONTROLAquot. Eno takve jedne pored zgrade starog SIV-a sa Dunavske strane na Novom Beogradu. Zna li neko jel to vazi i danas Zatim, negde sam cuo da radar mora da je na strani puta u kojoj meri brzinu, ne moze da je prekoputa. Meni se desilo da mi je jedan skoro tako prekoputa izmerio prekoracenje. Pa i to - da li mora da je na strani puta u mom smeru, zna li neko postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanjavremena: SVE je RELATIVNO sem: - osnovnih konstanti svemira - logike. Daniel Ben Boorstin: Os descobridores, uma história de mans Pesquisa para conhecida Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje, nunca mais, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.

No comments:

Post a Comment